Julafton 24 december 2006

Årets julafton firade vi hos morbror Björn och det var fullt hus i år men det är bara mysigt det är så det ska vara på julafton. Så de var jag, mamma, morbror Björn, Ing-Marie, mormor, morfar, Kjell, Gun och Karin :D Karins föräldrar, hennes mormor,  morbror och lillebrosan Jocke. Kolla faktiskt på Kalle Anka i år, har inte gjort det dom senaste åren för man kan ju varenda replik :) ha ha Bilar verkar ju förresten jätterolig  ska nog se den sen :D sen resten av kvällen åt vi, helt sjukt så mycket mat de fanns. Ha ha Ing-Marie sa till mig sen när vi ätit klart "så mycket som du ätit idag har jag aldrig sett dig äta förut" ha ha tack för den kommentaren liksom ....bara för jag var hungrig :) fast jag hade lite ont i magen sen .... sen var det dags för julklapparna och då fick jag äntligen den efterlängtade mobilen :D smycken, antivirusprogram och lite allt möjligt, svårt och komma på såhär efteråt. Men för att sammanfatta julafton 2006 så var den riktigt bra,
fast det inte kom  någon snö :)

142756-4

Släkten

142756-5

Karin med julklappar

142756-6 

Jocke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback