Juldagen 25 december 2006

Juldagen den största utgångsdagen på hela året till och med större än sista april, tro det eller ej men jag var faktiskt inte ut :) helt enkelt för att jag tycker det är jäkligt jobbigt när det är för mycket folk, man måste ju kunna röra på sig på dansgolvet och så var både jag och Tony jättetrötta så vi stannade hemma och kolla på film istället, det var mysigt :) 


Med tanke på juldagen så kom jag och tänka på förra årets juldag och då var man ju såklart på Alfons när det låg i gränden, bästa stället i stan liksom (man tyckte det då iaf) :P men jag kommer ihåg att det var sjukt mycket folk och som ni kanske minns så var inte Alfons så stort så lite trångt var det :) men shit vad man hängde på det där stället, iaf när de var nytt det här med att vara 18 år allt och till slut kände man nästan igen alla som var där...ha ha vad tragiskt egentligen men då var man ju asroad av det :) för det var ju ändå lite tråkigt när dom bomma igen men ändå så kändes det som om Alfons tid var
kommen † ....mycket minnen därifrån både bra och dåliga, men mest bra ♥    


• Sandra •

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback