Intervju, nära döden upplevelse och sol :)

Idag var jag på intervju på Shell på Vaksalagatan, var lite nervös faktiskt är förvånad sj brukar inte vara de så mycket längre. De kändes bra och jag vill så jätte mycket ha det jobbet men de verkar vara många andra som vill de med för att vara exakt hade dom fått in 80 ansökningar! dom ska höra av sig nästa vecka, hoppas verkligen men de e bara en plats oxså men men jag får se nästa vecka helt enkelt ....

Efter det träffa jag T och vi fika på stan och så sen hängde jag med till Kabom för han skulle tyvärr jobba, men så e de ju tyvärr ibland, nåväl på Kabom trodde jag nästan jag skulle dö! ha ha jag höll på och ramla rakt bakåt med en kontorstol! Shit vad rädd jag blev ha ha betonggolv och allt! men jag klarade mig iaf men shit vad nära de va!

Träffa Sara från Odinsborg oxså, de var ett tag sen så de var kul :D Just ja råka krympa min kära jeanskjol lite, lr inte lite heller typ asmycket...den var kort innan men nu e den verkligen askort! ha ha mamma tyckte den var alldeles för att kort för att bäras längre! men vad fasen kan ju inte dumpa den för att den har krympt några cm ju...och vad vet mammor om längden på kjolar egentligen, inget tror jag ....

Imorrn blir de jobb, med Sjuan på kvällen de ska bli kul var ett tag sen :D lr typ två veckor men ändå :P 


O shit vilket bra väder det varit idag då, ska ju bli ännu bättre i helgen WIIE :D


Jahapp nu har man skrivit av sig lite här då...



- Sandra -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback