Minttu + Pucko = Marianneshot!


I helgen blev de utgång, Seven som vanligt vart ska man annars gå liksom ...de blev Sofie o Co och Hagland o Co, träffa skitmånga där riktigt kul! och några man inte vill träffa oxså...men men de var en riktigt bra kväll iaf :D har tom minnesluckor, lite skrämmande för jag brukar inte få de....aja ja ...Ibland vill man ju testa nå nytt drickbart , så jag beställde en " god shot " och den var faktiskt riktigt god! :D den bestod av minttu och pucko, den smaka precis som godiset marianne :) så den var nice! ha ha de säkert en jättekänd shot lr nåt, säkert bara jag som är lite efter, men ändå  :P


Ha ha så alla fattar vad jag pratar om =
   142756-50         +142756-51=      142756-52      SHOT!

söndags och måndags träffa jag Tony, vi slappa bara vi var rätts så slitna båda två så :) just ja! fick ett samtal från Shell så nu ska jag på intervju om dryga veckan, e asglad :D jobbet e natt oxså, VILL så mycket ha det jobbet, får se hur de går helt enkelt :)




Ja de var väl de jag hade och säga för tillfället! :)




- Sandra -


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback