Vem kan stoppa mig nu? jag bara rullar fram...

Få se nu vad har hänt sen sist...det har varit påsk! :)


I fredags jobba jag de var rätts så mycket och göra faktiskt va i cafet så mycket bättre än och vara i restaurangen, de enda som e minus är att de blir ju inga dricks i cafet, lr om man har tur kan man få de har fått de några gr. En gång fick jag 47 spänn i dricks i cafet ofta man tippar i ett cafe men de var turister men de e ju bara tacka och ta emot :D 


I lördags jobba jag med och då var de sjukt mycket folk! :O hur mycket som helst och göra, träffa partypinglan Emma och Erik Östlund HA HA han kom med hela familjen, nu undrar säkert ni vem e Erik Östlund, det var min naturkunskapslärare på Katte. Tror de finns många delade meningar om honom, men jag tycker han e så jäkla skön lärare, en av dom bästaste från Katte :) o han fråga hur de går med min lågenergi lampa som jag vann HA HA de var så här att de var en tipsrunda på Katte där 1:a priset var av värde 500 kr så jag tänkte jag kunde vara med hade inge bättre för mig för tillfället, hade försovit mig och hade den värsta bakfyllan någonsin (japp de e sjukt dumt och gå ut på onsdagar när man har skola dagen efter) men det som var så jäkla roligt med det här var ju att jag vann skiten! jag vann en lågenergilampa!  WIIE nåt som jag alltid har önskat mig! jag har kanske någon dold talang när jag e bakis ha ha. Så de var kul att han kom ihåg det, han blev väl så jäkla förvånad att jag av alla människor på Katte vann....okej få se nu vart var jag....ja just  ja! sen blev de påskmiddag hos mormor och morfar hade redan ätit massor på jobbet o sen där, shit vad jag hade ont i magen sen....kände mig som en boll!

I söndags och måndags jobba jag med, träffa T på kvällen efter jobbet slappa bara båda var sjukt trötta sov hur länge som helst! men de behövdes verkligen :) åkte hem sen tisdag natt, och så börjar två människor prata med mig, uppenbarligen rätts så packade, på en tisdag btw? ha ha iaf så skulle dom på fest och fråga om jag skulle med, normalt? ha ha nee men komiskt :) första gången jag bangar på fest :P ha ha 



142756-57





nee de var väl det jag hade och säga förtillfället tror jag :) 








- Sandra -






  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback