Nice dag ! :D


Börja dagen med sovmorgon till tolv de var sjukt skönt och sova ut, sen var de dags och jobba skapligt lugn dag....vid lunch kom Sara och åt med mig, alltid lika kul med lite sällskap :D träffa filmBjörn från seven som skulle käka,  lika social som vanligt....så jobba man till 20.30 sen åkte jag bara hem och gjorde inte så mycket....
 
Men det bästa på dagen var att jag fått löneförhöjning wiie och att min plånbok som varit lite på vilovägar kom till rätta idag dubbel wiie :D

Ja det var väl de som hänt idag, inte så fasligt mycket men en nice dag!


Hitta den här låten btw  =  Nicole Scherzinger Ft. T.I - Whatever U like
 det är hon som frontpersonen i PCD.....den e lite spec men jag tror den är bra faktiskt :) 


 http://www.youtube.com/watch?v=wr4W5J7nkNE




- Sandra -



Kommentarer
Postat av: Maria

lite uppdatering?? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback