Uppdatering!

Jahapp jag har gjort det igen! glömt (inte haft tid/ orkat) och blogga....men kan väl säga att jag har haft semester från bloggen lr nåt ha ha ....ja ja vad har hänt dom senaste månaderna då....så svårt och komma på så här sent efter....

Jag har blivit 20 år iaf, var på bolaget samma dag  de var lite underhållande :D
 Varit ut lite oxså, på Flustret en gång faktiskt visa inte ens leg... det var sjukt kul där, fast kände mig lite liten ibland ...blivit seven lite granna och lotus nån gång.
Blev grönan i sommar oxså de e såå kul där :D 
Kommer inte ihåg så mycket..... 


Charlotte och Sandra har kommit tillbax oxså  WIIIEE :D


och                     GRATTIS MARIA PÅ FÖDELSEDAGEN I EFTERSKOTT ! :)

142756-90




- Sandra -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback