Lite sånt och lite sånt ...

Träffade Tony i Tisdags och såg Pans Labyrint som skulle vara fantasy skräck, ja men de låter ju bra tänkte vi :) 
Hell no ,  den var helt värdelös rent ut sagt....


142756-18


I onsdags jobbade jag, trodde de skulle bli en lugn dag för de brukar vara de på vardagar men icke sa nicke de var sjukt mycket och göra mycket folk som skulle äta mat, och en hel jäkla busslast med 41 pensionärer men dom e ju rätts så söta av sig oftats, tippar oftasts bra oxså :) men kände mig lite konstig hela dagen frös så in i helsike och var allmänt virrig kände mig lite som bakis på nåt sätt (och nej jag var inte bakis :P) klockan halv sex slutade jag och kände mig helt död och ska dra precis så sitter Chris vid ingången och ska äta där klockan sex, skitlänge sen man träffa honom så de var riktigt kul :) men iaf kommer hem tar temp och har feber :(  fasen inte idag liksom alla ♥s dag och allt, skulle ju träffa Tony och allt men de blev bara  värre till slut var jag uppe i 39, 4 då däckade jag bokstavligen efter ett antal alvedon....sån jäkla synd men vad fasen gör man :( så torsdagen var jag  bara hemma och tråkade likaså fredagen. Så nu e jag riktigt utråkad men bättre iaf ingen feber e lite seg och ont i halsen och sånt grejs, så jag hoppas jag mår bättre imorrn för de e så sjukt tråkigt och vara sjuk...


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback