Petras födelsedag / Lotus lr inte Lotus förresten...



I fredags fyllde lilla Petra hela 19 år ! :P hon och malin & CO hade kommit överbiljetter till premiären av den nya nattklubben Lotus (gamla arena, plan B och gate one) ha ha ja ni fattar nog vad jag menar :P så vi bestämde att vi skulle dit och fira Petra. Jag drar först till Karin för att  förfesta och så :)  



Våra fina drinkar, ser lite skumma ut men goda var dom! smaka melon :D


142756-15



142756-16

Ha ha ja ....på bussen, inte helt nyktert...

Så tjugo över nio anländer vi till uppsala. Träffar då Tony ett litet tag ♥ 
och Sanna Tack för biljettten förresten även fast vi inte utnyttja den sen :(

När vi kommer dit är det SJUKT mycket folk, visst trodde man att det skulle bli mycket folk men inte så mycket...men vi ställer oss i den gigantiska kön för fribiljetter snart kommer resten av gänget. Kön rör sig inte ett skit så vi bestämmer oss för att tränga oss som typ 80% av alla där gjorde. Efter 40 min kanske drar dom andra men Karin o jag har bestämt oss att vi ska IN! efter dryga timmen av mycket puttandes så har vi bara en och ½ meter kvar till dörren så börjar vi äntligen se ljuset :D jag kan ju nämna att det var totalkaos i köerna folk ramla, folk fick panik! vakterna e så sjukt agro ...dom gick runt och puttade på folk bla mig och jag hade inte gjort ett jäkla skit jag stod bara där...men iaf vi närmar oss dörren så skriker vakterna plötsligt "den här kön finns intelängre" "ställer er i den andra kön!" va F-N säger dom vadå inte finns! vi har stått där i över en timme och när vi kommer fram så finns inte kön och vi ska ställa oss iden andra kön efter dom som inte har fribiljetter!
Aldrig!
klockan var då tjugo i elva och vi kände vad f-n är det här....så vi stod där etttag och bara kolla på kaoset, folk ramla hela tiden och vakterna skrek konstant och dom sparka på glasflaskor som flög! 

Vi kände att de inte var värt de, vi tappade lusten helt när dom skrek att kön inte fanns längre....
så vi gick till Fellini ett tag och hälsa på dom andra sen blev de MCdonken, sen gick jag till kabom och Tony och Karin åkte hem....ha ha ja det var vår utekväll de :P 

Måste ju erkänna att jag e jäkligt negativ till Lotus nu mer inkompetenta
vakter får man leta efter, och det mest komiska någonsin är att en av sevens 
vakter kom dit och hjälpte till ...ha ha pinsamt ju! 



men har hört att det är fint och stort där inne så kanske nån annan helg 
bara för att kolla in stället isf ... vi får se ..   



• Sandra •

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback