Veckan som gått.... 11 Februari 2007



Jahap nu var de en vecka sen man skrev här, fattar inte tiden bara rinner iväg känns som jag sj inte hinner med alls...

Vad har man gjort i veckan då...
 Jobbade i Lördags sjukt mycket folk faktiskt både i cafet och restaurangen, men de e bättre de än när de e dött :) så man var lite trött när man kom hem, men ändå ficka jag för mig att jag skulle ut, bara för att jag skulle vara ledig på söndagen...ha ha ja jag vet lite dumt kanske men men ibland för man såna ryck :P men efter ett X antal samtal så kom jag fram till att ingen kunde inte / lr inte ville gå ut ....så vad gör man :P men sen kom jag på att de var lika bra så med tanke på att man var så trött så jag kolla på melodifestivalen ist men somna efter i halva, så intressant tyckte jag den var :P

Träffa Tony i måndags så gick vi på bio och vi såg faktiskt Linas kvällsbok :P

"Hej jag heter Lina Berglund jag är allt som börjar på O okysst, oskuld och allmänt ointressant"  ha ha

Lite fjortisstämpel e de nog på den men ändå väldigt underhållande i mellan åt, helt klart och se iaf :)   träffade Tony på tisdagen  och onsdagen oxså :D

I tordags gjorde jag inte så mycket har inte varit sådär jättepigg vet inte riktigt vad de e men jag hoppas de går över snart iaf :)

I fredags var jag lite sugen på att se snook på Lotus och sen var de ju fest i Flogsta med! men jag kände att jag inte hade orken att festa :( vi får festa senare emelie och julia :D så jag traska lite på stan med Petra och sen färgade jag håret på henne :)

I lördags blev de iaf utgång Seven var målet det var en bra kväll med massor av folk man kände och September var riktigt duktig faktiskt :D mådde lite dåligt senare på kvällen...men de var en bra kväll ändå, sammanfattningsvis :)
 
Kunde mått bättre i söndags men men man får skylla sig sj liksom, sov till fyra lr nåt så där fösvann den dagen liksom :P o nu sitter jag här o skriver :)


återkommer förhoppningsvis snart!

 
Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback