Dryga turister...



Idag har man jobbat som vanligt, var helt okej idag för en gång skull gick tiden fort :) men alla dessa dryga turister! jag förstår inte, ibland förstår dom verkligen ingenting! hur många gr ska man behöva förklara saker liksom, så verkar de som om dom förstår, vilket de visar sig sen att dom iaf inte har....suck....aja ja vad gör man, förklarar en tionde gång .....träffa Kalle idag oxså var ett tag sen nu, tycker så synd om honom som sitter i rullstol och allt
:(   hoppas du blir bra snart! :) träffa T sen käka och tog en glass vid ån :D ja de var väl de som hänt idag....just ja! de här med att tjejer har shorts med leggings under förstår jag bara inte, tycker de e jätte fult! jag tycker leggings e fint annars under kjol och så men INTE under shorts byxa på byxa liksom....



142756-88



funderar på att gå på Sean paul när han kommer hit i juli nån gång, han har ju rätts så många låtar som e bra, tror de kan bli riktigt bra drag där :D men biljetten kostar 405 och sen ska man ju ta sig dit oxså! de e en del, men jag får se helt enkelt ...jopp de var det jag hade och säga så länge :D






- Sandra -






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback