Aldrig nöjd...

Igår träffa jag Hagland de var nice ! vi hade mycket och prata om för de var ett tag sen vi sågs, så nu e vi  helt uppdaterade :) sen senare på kvällen åkte vi till frisören som bor väldigt nära henne, grejen e att jag e inte så förtjust och gå till frisören för att jag är aldrig nöjd när jag går därifrån...men men ibland måste man väl göra saker fast man inte vill,  det var sjukt länge sen jag klippte mig så det var väl behövligt. Så sitter man där och kollar varenda klipp hon tar med saxen ha ha ....grejen e ju de att de blev väl bra, men de e blev ju kortare! ha ha konstigt lr hur? :P men iaf de växer väl ut hoppas jag, annars e de illa ....


142756-37


Annars har de inte hänt så mycket vad jag kommer ihåg har hängt mest med killen och sökt lite jobb, just ja sökt sommarkurs i sommar oxså. Är lite förvånad sj men vi får väl se hur de går med den saken ...nånting säger mig att de inte kommer gå alls ha ha




- Sandra -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback