Fest i Storvreta Lördag 24 Februari 2007



Förra lördagen var jag och Petra till Thomas i Storvreta på hemmafest, lite kul med lite omväxling från krogen. Jag jobbade på dagen så vi kom fram att vi skulle komma rätts så sent, men fint folk kommer ju sent lr nåt ha ha  :P vi förfesta lite hemma och sen begav vi oss mot stan, med lite hjälp så hitta vi till slut rätt :) det var rätts så lugnt först men sen när alla druckit en del så blev de livat i huset :) de var en riktigt kul fest faktiskt och riktigt mycket folk ett tag skulle chansa på runt drygt 30 kanske :) jag tog jäkligt mycket bilder, men Petra snodde min kamera och tog massor hon med märkte jag dagen efter och här e en del :)



142756-22


Petra hemma hos mig


142756-23

Petra vill inte att jag ska ta kort ha ha ...på bussen iaf


142756-24

Holland o Landing Petra kände dom här typ, sjunger iaf singstar :)

142756-25

massor av folk! lr fem pers iaf

142756-26


Petra pimplar sprit :P

142756-27

he he ja...

142756-28

Schyst tjej :)

142756-29

Killen till höger fick rejält stryk av mig i singstar

142756-30

Hej hej!

142756-31



142756-32

Talk battle lr vad dom höll på med....

142756-33

Thomas spelar lite

142756-34

Petra ber kanske till gud lr mig att vi inte ska dra hem :P

när man har kul går tiden som sagt fort plötsligt så var kl kvart över tre och vi borde nog ringa våran skjuts men de tyckte inte Petra men till slut gav hon upp iaf  :P
 
så skulle vi bege oss mot Ica för upphämtning men de gick inte så bra, vi kom till ett megastort gärde ha ha ja vi gick vilse :P till slut kom vi tillbax till festen igen ha ha folk undra nog vad vi höll på med men iaf så fick vi lite hjälp till stora vägen så då hitta vi skjutsen till slut, var hemma strax efter fem någon gång  :)

 

 - Sandra -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback