Helgen

Shit nu var de ett tag sen man skrev här dåligt av mig...
 
få se nu i fredags blev de utgång, var inte tänkt så från början men så blev de iaf, Petra o CO ville kolla in Lotus så jag haka på jag med. Vad ska man säga om Lotus då...de e rätts så frächt där inne o så men ändå e de lite B där vet inte vad de e men men ... musiken e riktigt nice förstås :D kände inte en kotte på lotus så vi kika in en snabbis på sjuan oxså, där var de lite fler kända ansikten :) 

I lördags kom Brink hit så vi hängde lite bara och jag färga håret på henne, så nu e hon brunett på heltid :P 

sen på kvällen var de stan som gällde igen Maria fyller år så hon och hennes kompis som oxså fyllde år så dom drog ihop en drös med människor så åt vi på Eastwest. Riktigt nice ställe och skitgod mat :D  sen blev de Lotus efter de, riktigt kul faktiskt ...sen var man ju tyvärr riktigt sliten på söndagen huvudvärk o skit :( men de e väl sånt man får ta :)





Bilder från EastWest

142756-47

Födelsedagsbarnet :D

142756-39



142756-40

Lina :)

142756-42

Hanna!

142756-44

Wiie maten kommer!

142756-45

Hanna och Alex :)

142756-46

Ha ha jag och Lina

142756-48

Sandra! från Tunaberg ju :) tänka sig vad Uppsala e litet...








- Sandra -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback