The week



I Måndags och Tisdags träffade jag den mest bästaste personen i världen, japp Tony :D vi slappade bara och kollade på film, vi kolla på Are you scared? den var ju lite komisk tänk er saw filmerna exakt som dom fast en dåligare verision bara ha ha

Onsdags träffa jag Maria Alarik med bebe, han e ju sååå liten men ändå så mycket vilja och skrik, men som tur e så han för de mesta tyst iaf . På kvällen färga Hagland håret på mig Wiie ingen ful utväxt längre :D

Idag träffa jag Sofie vi gick runt och kika lite hitta lite småsaker, kolla in i den nya butiken i forum som jag inte ens vet vad den heter men ändå, där konsum låg iaf . Men de var rätts så skapligt konstiga kläder där så konstiga att jagg inte ens märkte att jag gick och kolla på killkläder ha ha sen gick vi till darkwell och boka piercingtid de var inte direkt planerat men så blev de, men ingen avancerad sådan blir i örat antingen i lilla pluppen lr mitt i ha ha där fatta man nog precis vad jag mena, får visa sen lr nåt :P så nästa grej på listan e en tatuering, ska bara komma på var och vad :) 

Jahapp de var väl de ....så får man se vad som händer i helgen då :)



- Sandra -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback