Utgång 9 mars


Var ut en sväng förra fredagen, seven såklart! Karin och jag förfesta hemma hos mig och bara för dom ska börja med  gröna fredagar så är det grattis inträde innan tolv WIIE! o typ öl för 19 spänn lr nåt men jag dricker inte öl så :P så vi åkte in till halv tolv lr nåt, var skitmycket folk där redan då så de var nice :D  träffa en del som man känner alltid kul :) och för en gångs skull var de riktigt bra musik på stora dansgolvet, jag tycker det har varit alldeles för mycket trance och house och sånt shit! De kan funka ett par låtar men efter tio låtar vill jag bara gå hem ....men de var en rikigt bra kväll :D som avslutades med den värsta fyllebussen ever! tur att man bara åker halvvägs ...


142756-36


Ha ha japp vi är lättroade :P





- Sandra -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback