Hatar och vara SJUK!

nu ska vi se vad har hänt sen sist...

har mest jobbat och varit med T....på onsdagen var de hejdå till praoeleverna som faktiskt lärt mig namnen på nu :) kommer faktiskt sakna dom lite, dom var riktigt roliga pratar typ hela tiden och i munnen på varandra ha ha. Vi hade stängt i Torsdags till min stora förvåning men de var skönt och få sova lite :) 

i fredags var de rikitgt drygt på jobbet fick skit för nåt jag inte gjort! bara för att han e perfektionist och inte kan erkänna sina fel, men det ordna sig iaf till slut, men shit vad arg jag var där ett tag...kände att jag behövde träffa T tänkt och gjort, så jag hälsa på honom på Kabom....då kändes allt så mycket bättre plötsligt :D du ÄR BÄST! ♥

i lördags blev de utgång för mig och T vi ville shakea lite, först hälsa vi på gick vi och kollade in Victoria och hennes band Napoleon som hade videoinspelning för sin musikvideo, träffa oxså självklart Brink där...men de var kul och se, men undrar vad de blir för video med tanke på alla som var där var typ packade ha ha vi får väl se när den kommer på ZTV lr nåt :)


142756-62


Napoleon!


Så runt elvasnåret tänkte vi gå in på sjuan men de var verkligen dött, så vi gick till Lotus ist...där var de riktigt mycket folk om dom var där för Magnus Carlsson vette fasen, men jag kan säga att vi inte var där därför iaf :P
men som sagt mycket folk, nice musik...träffa några man kände oxså Ville, Magnus och Linnea från gymnasieklassen, var ju inte igår direkt :) sen sjöng Magnus några låtar, han e väl kanske duktig vad vet jag, inte riktigt min musik smak iaf, men kul och se iaf :D men de var en riktigt bra kväll, men de kan väl inte bli nån annat heller när man e med T :)



På söndagen fyllde min morfar år så då var man dit och käka och fika lite, de e bara de att min mormor lagar alltid sjukt mycket mat vi var 6 st pers, hon lagade för typ 20 pers lr nåt ha ha mätt var man sen iaf :)

har kännt ett tag att jag håller på och bli sjuk, kännt och verkställt :( vaknar måndag morgon och mår PISS! helt sjukt trött i kroppen, tung i huvudet, förkyld och skit :( fryser / svettas om vartannat....suck jag HATAR och vara sjuk det är så jäkla tråååkigt...

så nu sitter jag här efter o ha vilat hela dagen, hoppas att jag e lite bättre imorrn iaf...pallar inte och vara hemma....




- Sandra -











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback