Lista igen! :)




Namn
: Sandra Angelica Johansson Lindberg
Ålder: 19 år! Snart 20!
Längd:  Kort! Ha ha nånstans runt 160 typ...
Smeknamn: nee har inget
Hårfärg: ja min hårfärg är ju lite spec, men mörkbrun/ svart kanske
Ögonfärg: Blåa

Har du någonsin:
Ätit sushi: Nej faktiskt inte, borde testa iaf
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nee..
Klättrat på berg:
ha ha på berg? Små berg iaf :)
Sett vita huset: nopp

Antingen eller:
Kallt eller varmt: varmt tror jag
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Engelska, hatar matte

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Japp Tony såklart
Vet den om det: Haha, ja
Vad tittar du på hos en man: Ögonen tycker jag kan säga rätts så mycket om en person, men det som jag tycker är viktigast är ändå helheten, the hole package!
 

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: aa Tony och Mojje
Bråkat med en kompis:
Nee

Gillar du att:
Ge kramar: aa älskar kramar
Ge massage:
Japp men jag e inte spec bra på de
Gå promenader i regnet: Nee tycker inte om regn?

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Jag tog studenten, festa nog en del, träffade världens bästaste <3, ja sen blev jag sjuk i körtelfeber nästan hela sommarn, kändes som om jag inte fick nån sommar men de tänkte jag ta igen i år ist :) var till Nyköping oxså!
Svär du för mycket: nja ibland fan används lite väl flitigt ibland
När duschade du senast: Idag
Vilken färg är det på dina byxor just nu: militärgröna mjukisbyxor
Vilken låt lyssnar du på just nu: Akon - Dont matter
Vad är bredvid dig just nu:
Min säng
Saker på skrivbordet:
Dator, stereo, lampa, massa tidningar och papper, mobil, digitalkamera, nagellack, nagelfil, halenskatalog, telefon?Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Det är vitt och rätts så vanligt
Vad var det sista du åt: sallad på 018 + en glass!
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Tony <3
Har du en lavalampa: Ha ha japp självklart! Två faktiskt en blå och en med glitter!
Hur är vädret just nu: Soligt/molnigt/regn?.
Vad gjorde du igår kväll: Var med Tony kolla på film och slappa
Vem pratade du sist med på telefon: Karin lr Tony
Vad gör dig glad: Tony, mina kompisar, musik och när de går bra för mig!
Vart skulle du vilja du åka: USA, Australien mfl
Vill du ha barn: Jarå i framtiden så
Vad ska dom heta: he he  de har jag inte tänkt så mycket på, men inte så vanliga namn men dom ska ju inte bli mobbade heller :P
 




- Sandra -






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback