Tisdag!

Idag har jag jobbat, gick sådär var så trött och då blir jag så fumlig...så de spilldes en hel del idag, inte på någon iaf ha ha

kom tre praoelever idag, asså jag har verkligen STORA problem med att komma ihåg namn, iaf när de är tre lr fler man får samtidigt, då åker namnen in i ena örat och ut i de andra för mig...så jag har ingen aning vad dom heter, de blir ju inte bättre att dom ser likadana ut ha ha....hatar det här vädret btw regn ena stunden och sol nästa, helknasigt :S

kom och smaka viol glassen på Rififi sjukt GOD, bara så ni vet :D


och det är SÅÅ värdelöst att jag inte har biletter till JUSTIN den 19 juni, vill så sjukt mycket gå på den konserten....men vad gör man när biljetterna e slut :(

just ja har kommit in på sommarkurserna jag sökte, men de e tveksamt om jag ska gå på dom....får ta en funderare!  





- Sandra -

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback