Uppdatering! piercing, nytt jobb, sista april och Sthlm!

oj shit nu var de länge sen jag skrev här :O har varit mycket på senaste tiden, o sen har jag varit lite lat och inte orkat skriva här ha ha men jag tänkte bli lite aktivare här nu ...försöka iaf :)

vad har hänt då ha ha shit de var en bra fråga, glömmer ju bort!

men få se nu, jag har piercat mig nu iaf :) i örat, mitt i typ svårt och förklara men jag gillar den väldigt mycket, även fast det gjorde skapligt ont. Gjorde den på Darkwell, men de bästa var ju att när jag går in där man piercar sig och sätter sig i stolen så börjar han som ska pierca mig pilla på mitt ögonbryn! jag bara "vad gör du"? jag ska pierca mig i ÖRAT! han hade bara läst LITE fel....ha ha ja jag säger då de....

Orka inte med Odinsborg längre ligger så dumt till och för lite timmar, så nu har jag börjat på Rififi   MITT PÅ STAN! så sjukt nice :D gillar stället sjukt mycket, dom som jobbar där e skit schysta, frächa lokaler de e helt enkelt asbra där :D jobbar där måndag - fredag ibland lördag, så nu får ni komma dit och käka och hälsa på mig :D 

vad har hänt mer? just ja sista april! var ledig då iaf :) men jobba dagen efter så de fick bli en lugn sista april, käka på stan och fika, T och jag hyrde lite filmer och tog de lugnt, tycker de blir för mycket folk på sista april på krogen oxså så :) men de blev en riktigt bra dag och kväll, du är bäst T! ♥ 

men som sagt har jobbat rätts så mycket, men i fredags var jag och Brink till Sthlm, de var riktigt nice fast man var så seg. He he vi hittar inte så bra där Brink men du gick ju ändå ha ha finns så många roliga butiker, men dom bästa e nog ändå Manhattan och Ohio, så skjut fina kläder skulle kunna köpa hela butiken ju! men till slut blev de iaf en skinnjacka (en fejk men ändå), tre tröjor :D och allt var ju så billigt! sen stängde ju tyvärr stan, men då gick vi och käka på kinarestaurang, skitgott :D fast den friterade bananen var ingen höjade, den var bara skum...men glassen var iaf god :D sen åkte vi hem, båda helt slut bara hem och sova....

och nu e de måndag, tycker inte om måndagar dom e alltid så dryga på nåt sätt men den e ju snart slut som tur e :D 




ja de var väl de jag hade och säga för tillfället :)




- Sandra -


  



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback