Helgen och så

I lördags var jag och charlotte på hockey i gränby ishall, Patrik allstars vs Almtuna dam. Almtuna dam som Sandra spelar i, de var riktigt kul och se faktiskt, tyvärr så förlora dom men men de var kul och se ...sen fick vi för oss att vi skulle äta på restaurang så då blev de Java, det var riktigt gott :D sen var de bara hem och fixa sig för kvällen börja förfesta vid åtta, hade lite svårt och bestämma oss om vi skulle gå till people lr platina. Men till slut blev det people för Sandra fixa oss på listan så kändes de lättare och gå dit. Kom ner strax före tolv och det var mycket folk träffa jättemånga, några som man inte vill träffa oxså tyvärr.

De blev en sjukt kul kväll, blev bjudna på sambucca (usch), och efterfester hit och dit bland annat av en kille som e stammis på mittt jobb, han bara hoppa på mig och börja prata med mig som om vi var värsta bästisarna ha ha helt sjukt, dags och byta jobb kanske inte första gången det händer....sen var de bara hem och sova  :)

På söndagen var jag och T till jumkil de funka väl antar jag var så jäkla trött bara.




- Sandra -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback