nytt! typ ...

Ne nu ska jag försöka uppdatera lite här, tycker ju egentligen om och skriva av mig och blogga men jag vet inte jag bara glömmer bort det helt enkelt. Så vad har hänt sen sist då, ja en hel del antar jag man jag kommer väl inte ens ihåg hälften. Har blivit en hel del festande både på gott och ont ha ha. Hade inflyttningsfest blev så sjukt kul :D

sen var ju jag och charlotte på Rihanna så sjukt bra de var vi lyckades smita riktigt långt fram oxså. Så det var en upplevelse man inte glömmer.

Påsken blev oxså riktigt bra, börja med förfest här hemma så vi blev drygt tio till slut tror jag så vi körde massa lekar och sånt och japp packad blev man, som sluta med platådans och diskutioner med främlingar i kön. Träffa jättemånga ute på people sen oxså, drog hem vid stängning. Asbakis dagen efter som resulterade i spyor tom :O
lite för mycket info kankse ha  ha

Påskafton var de hemmafest igen med massa mat, dricka sambucca och singstar var en bra kväll men spår från fredagen var fortfarande kvar tyvärr så man var ju inte så jättemycket på G men men ....

På sön vila jag bara hemmadag med pizza, det behövdes verkligen. På måndagen kom Michael Lindberg på besök (oxså kallad  min pappa av visa). Det var väl som de brukar ganska konstigt typ, för dom som inte vet det så har jag träffat min "pappa" typ 5 gr sen jag var tre år. Så han är som en främling för mig. Men nu ha rjag träffat honom iaf få se hur länge det dröjer tills nästa gång ha ha

sen i veckan har man bara jobbat, utan praoelver oxså så extra jobbigt blev de ...

ja de var lite iaf kommer väl  mera snart hoppas jag :)



- Sandra -






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback