smått och gott

Få se nu i torsdags jobba jag och sen åkte jag till jumkil och städa bort lite grejer och tog in lite smågrejer. Ganska skönt och träffa mamma ändå, sådär ibland i lagom dos. Fredag jobba jag sent, hade tankar på utgång men orkade inte så de tv-kväll ist. Sov ut till två lr nåt på lördagen så jäkla skönt, fixa lite här hemma och sen var de förfest på gång .Charlotte, sandra, sanna och linn kom hit blev vin och massa tjejsnack riktigt kul :D sen vid elva nånting drog vi ner till Platina, fick lite problem med sandras ålder i dörren men några kände igen oss så det var tur :D väl där var de askul,  lite segt i början festen hade inte riktigt börjat där än men det vände snart. Skitbra musik som vanligt och bra drag. Kom hem vid fyra nånting astrött, däcka direkt. Söndagen gjorde jag nada!
 
Måndagen blev de jobb hela dagen, e lite tungt på jobbet nu eftersom Jessica har slutat efter lite turbulens om man säger så. Tis blev de jobb till två, sen hem och solade faktiskt lite på balkongen askönt :)

Sen träning på kvällen, var asjobbigt idag men riktigt kul oxså. Så nu kommer man förhoppningsvis sova gott i natt!





- Sandra -








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback