vår? vinter?



Få se nu känns inte som om det har hänt så mycket sen sist jag skrev. Igår jobba jag och det hände väl inge spec där direkt, det jobbiga är det här vädret för det var så sjukt kallt igår och idag oxså. Igår träna jag oxså det var riktigt kul, men det känns som om passen blir hårdare och hårdare för varje gång men det är väl så det ska vara antar jag :) Idag så var Jessica sjuk så de blev lite tråkigt på jobbet, hoppas att hon blir frisk snart. Hade sjukt mycket träningsvärk oxså, spec i vaderna och magen men då måste väl träningen göra nåt får man hoppas. Ska försöka att träna fler gånger i veckan nu, än bara en känns som om det behövs men kul e de oxså :) ja de var väl de, och nu har jag varit uppe alldeles för länge igen som vanligt så nu måste jag verkligen sova.




- Sandra -





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback