Chock morgon!


Igår hände en grej som hade kunnat bli väldigt mycket värre än vad den blev som tur var. Så här var det jag hade sovmorgon, var astrött sov som en stock. När jag sover så låter det som det ringer på dörren fast det låter som om det är i  drömmen, så jag regagerade inte. Plötsligt så hör jag att det är någon som sätter en nyckel i dörren och jag bara flyger upp ur sängen "shit de e e han som ska fixa elementen" jag hade sagt att dom fick gå in med nyckel om dom ville. Jag bara springer mot badrummet, mot kläderna som jag brukar ha där (jag hade inte så mycket på mig för tillfället). Hinner precis in innan han kommer in och ropar "hallå någon hemma"? ha ha tänk iaf jag inte hört att han kom hade kunnat blivit hur knas som helst, tänk iaf jag hade vakna av att han var i huset. ha ha herregud hade säkert kunnat gömma mig under täcket förstås, hade var lite komiskt, han hade säkert inte märkt nåt ha ha. Ja sen kunde jag iaf inte somna om igen... så var det med den sovmorgonen...


- Sandra -


Kommentarer
Postat av: Ida

haha shit vad läskigt!!! tänk om du hade legat där i sängen medans han var inne i lägenheten... Ush

2008-12-18 @ 19:53:51
Postat av: Linn

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback