Fullt ös


oj vad tiden rinner iväg, senaste veckan har bara försvunnit. I tisdags så jag jag lite av en "bad day" så att säga, kändes som om det mesta var emot mig. I onsdags så jobbade jag på universitet, var entrepenörskaps föreläsningar. Var väldigt intressant och höra faktikst, var lite kändisar där oxså bland annat Mark Levegood som var moderator och några andra var Filippa K och Efva Attling. Hämtade mina stövlar från din sko som hade kommit som paket, dom var nice så dom ska jag behålla. Ett par helt enkla bruna stövlar, kosta bara 199 kr :D Blev fika på kvällen på storken med Sanna och Sophie, mycket trevligt.

I torsdags var första dagen på Barista, det gick jättebra inga större missöden så att säga. Sen i fredags var det universitet igen, massa klimat föreläsningar hela dagen. En kunglighet kom dit oxså, nämligen kronprinsessan Viktoria så det var ju kul och se henne. Blev hemmakväll med T på kvällen, behövde verkligen ta de lugnt och bara vara ett tag. Har inte kommit in i det än att jobba så mycket, så man blir ju ganska trött.  Lördags var det barista igen mycket och lära sig men det går jättebra, och alla som jobbar där verkligen skit schyssta så himla skönt och ha tre min till jobbet oxså :)
blev lite av en impulsutgång på kvällen, förfest hos charlotte och sedan blev de platina. Blev en jättebra kväll jättemånga kompisar ute. I söndags var man lite bakis, men de var bara upp och jobba men de gick över ganska snabbt som tur var. I måndags var de jobb och jobb, sen var jag jättetrött. så de blev en tidig kväll. Sov ut ordentligt, så skönt var nämligen led i tisdags, så mamma hälsa på ett tag. Efter det så kom Karin H ett tag oxså, skitkul och träffa henne. Vi bakade kakor och pratade i massor. Idag onsdag var de jobb igen, blir bara roligare varje dag och jobba där. Så det känns bra! Sen efter jobbet hade de kommit paket till mig från yves rocher som jag cykla iväg och hämta :D slappa bara sen hade tänkt och fixa lite julstämmning med pynt och så, men just nu har jag världens huvudvärk någonsin nästan som man vill spy. Inte har vi några tabletter hemma heller :( har inte haft huvuvdvärk på verkligen jäätelänge men just nu e det skitjobbigt, så jag tror att jag ska sova nu ist. Orkar inte vara uppe med den här värken. Börjar 15.00 imorrn, så blir lång sovmorgon. Bara hoppas att värken är borta imorrn då.  Ja det här blev ju ett bra inlägg ha ha massa blajprat bara, aja ja :P

Ne usch sängen nästa för mig nu alltså :(



- Sandra -





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback