Kick off

sådär ja tänkte klottra lite här igen, har jobbat ganska mycket senaste tiden håller på och lär mig hur man stänger och så just nu. Så i fredags kom man hem väldigt sent, då var man ganska mör så då tog jag det bara lugnt. Lör var de jobb igen, med kick off med jobbet på kvällen. Blev förfest på barista på gågatan, riktigt kul. Sen begav vi oss till bj, trodde jag var smart när jag fick för mig att jag skulle ta med mig cykeln dit iaf att jag skulle dra till platina senare så skulle de gå mycket snabbare! men de skulle jag inte ha gjort för när jag parkerat cykeln och låst den så går nyckeln av, fan liksom. inte så mycket och göra den var ju låst iaf. Kul på bj, men efter ett tag börjar de bli lamt. Så jag får för mig att jag ska dra till platina, där både sanna, linn, sandra och charlotte var. Så det blev en toppenavslutning på kvällen. Får låna linns cykel för att ta mig hem, så otroligt snällt ♥

vaknar dagen efter förvånadsvärt måendes bra, med tanke på det stora intaget på natten. Gick bra och jobba lugn dag. Igår var jag ledig och T med så det blev mys och lite städning! mamma kom in skulle hjälpa mig med cykeln, men såklart har den blivit stulen. FAN liksom första gången ´för mig men säkert inte den sista. Dessutom var det den bästa cykeln någonsin, förutom att den lät lite ibland. Idag blev de jobb och sen en sväng över till linn där sanna oxså befann sig. Så härligt och träffa dom och bara prata på om allt!



- Sandra -




Kommentarer
Postat av: Linn

Lördagen va ju som sagt en dag för sej.... :P

Låna cyckeln hur länge du vill stumpan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback