en vecka kvar till julafton :O



tiden verkligen bara rinner iväg nu alltså, tex idag så märkte jag att de e julafton om en trodde det var om två veckor ha ha mycket jobb i veckan som var. Sluta vid fyra i fredags, var inställd på luciafest hos sandra och danne men det blev inte av tyvärr men sanna och linn ville ut ändå. Ville oxså först men efter nästan tre timmars springade poå gränby var jag otroligt trött så jag fick hoppa över det tyvärr :( sen var det dags för hela tre dagars ledighet WIE! lör sov jag ut med T som dessutom fyllde år, men blev inte så mycket firande för hans jobb hade julbord den dagen, i sthlm dessutom. men iaf på kvällen så kom sandra, charlotte och linn över för att förfesta. Riktigt trevligt blev det, sen drog vi ner till platina. Eftersom vi var en cykel kort så skjutsa linn mig. Det gick jättebra tills vi låg där på vägen, helt galet. Inte att vi var vingliga lr nåt bara att tydligen var de glashalt där. Men ingen slog i huvudet iaf, men man blev lite skakis alltså. Väl nere iaf så var det mycket folk som vanligt och bra drag, träffa sanna oxså :) vid tio i tre så kände vi att det räckte, och märker att garerobslappen är borta! har aldrig hänt förut, det sjukaste var att jag visste vilket nr jag hade, gick fram och att de och de fanns fickorna, jag tom såg den. Men inte skulle jag få den heller jag måste vänta tills sist! fy fan vad dåligt! halv fyra kom jag därifrån iaf, suck....brukar ofta må bra dagen efter men då hade man riktig´huvuvdvärk alltså, usch...idag skulle jag fira T iaf, blev tre-rätters med tårta! och lite vin :)

Idag plocka morfar upp mig för att vi skulle kolla på ny cykel, blir en tidig julklapp så att säga. Hitta en perfekt svart/silver, få se om den e lika bra som den gamla. Så nu linn ska du få tillbax din cykel ;) så idag roade jag mig med att skruva ihop den och har julpynta lite mer. Snart ska jag laga hamburgare med bröd, mums!



- Sandra -





Kommentarer
Postat av: Bango

haha det är ju bara att komma till sthlm på fredag. konserten är ju gratis

Postat av: Linn

Hehe!

Tack för cykeln! ;)

Shiiiit va skakis man va efter den däre krachen.. en varsin drink va verkligen det som behövdes efter de! ;)

2008-12-22 @ 23:29:30
URL: http://linn-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback