Äntligen!

äntligen den 25 e känns som om man gått och vänta på fredagen ett tag nu, blev lite shopping och utgång på kvällen förfest i Rackarberget hos Josefine, riktigt fin studentlägenhet hade hon med :) det var riktigt kul där drack väldigt lite men full blev jag, smultronvin e grejer lr nåt....men en sak jag hatar är och cykla när man e packad känns som jag ska dö typ ha ha och sen väl vid ingången kommer man på att fan jag har ju bara kort så de blev att skrapa ihop lite här och där, tack för bidragen :) de var mycket folk där och bra musik men ack så påverkad man var så jag drog rätts så tidigt mådde lite illa faktiskt   men men sånt som händer ....lördagen blev väldigt lugn och söndagen blev det städning,  wiie! (inte)....singing bee är väldigt underhållande btw :D


Och i söndags åkte sandra till london i ett halvår :'( blev inget riktigt hejdå...kommer sakna dig jättemycket, tur att det finns facebook och msn :)


142756-93

Sanna, Charlotte, Sandra och jag





Kat deluna - Run the show
Kat deluna - Love me, leave me bra låtar :)



- Sandra -






Kommentarer
Postat av: Smurf

Var du på People? :O

2008-01-29 @ 16:20:27
Postat av: Sandra

ha ha ne BJ vilket jag helt glömde och nämna helt i inlägget

2008-02-02 @ 00:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback