Bowling!

I fredags jobba man hela dagen, suck ...gjorde bort mig lite oxså ha ha kolla leg på en kille när det sen visa sig att han 81:A ! typ 26! ha ha men han såg rätts så ung ut... ja ja sen när man kom hem ringer mobilen då e de Sandra och Charlotte som e på vägarna förbi så satt vi bara och prata i typ 4 timmar de var riktigt kul :D 

Idag var jag ledig askönt, var hos frisören idag  klippte lite och slinga det tog bara tre timmar..... sen senare på kvällen så prata S och C och jag ihop oss och kom fram till ingen utgång idag så det blev bowling ist :) det var riktigt kul även fast det inte riktigt gick så bra som jag hade hoppats .. men men nästa gång så!





Monrose - Hot summer  bra låt! :D




- Sandra -









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback