ett halvår sen sist



Shit nu var de typ ett halvår sen jag skrev här sist....tiden går så sjukt snabbt. Ja ett halvår det måste ju ha hänt en hel del tycker man ...och det har det oxså antar jag men man glömmer ju så mycket ...

men få se i sep blev jag stadsbo och flytta in hos T i Eklundshof (nära studenternas)
okt hände inte så mycket jobbade mycket då blev mycket festande oxså
nov fyllde både Charlotte och Sandra 20 år så ännu mer festande blev de, askul var de även
om de blev lite upponer på Sandras fest ha ha gudars, ja ja ...
dec fyllde T år och så flytta vi till luthagen/stabby och vi trivs så sjukt bra i både lägenheten och i själva området
närmare till Charlotte och Sandra oxså :)
Julafton blev i Jumkil hos min mormor och morfar, de var nice men nada julstämmning men men
fick massor av fina saker :)
Juldagen UTGÅNG såklart! de blev people till slut och jag hade sjukt kul den kvällen
Nyår var jag faktiskt bara hemma med T och käka och drack lite, hade sen första parkett till alla fyrverkerier
så sjukt mycket raketer! man kan tro att de e krig lr nåt....

och idag e de 3 jan och idag jobba jag, träffa Sandra som käka pizza :) sen gick jag lite på stan och kolla på rean hitta lite granna på Gina och NewYorker, tycker NewYorker har riktigt snygga kläder och bra priser.

sen åkte morbror, T och jag till IKEA och fixa en ny säng, skönt och ha de gjort...





Scream - Timbaland Ft Nicole and Keri bra låt!




- Sandra -





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback