Ikea och tacokväll!





I söndags så var mamma och runt i stan inhandla lite nödvändiga saker tvättkorg, lite kökssaker och massor av andra saker, det var skönt och ha de gjort nu e de bara att fixa gardiner kvar :) senare på kvällen kom Karin och John över och kika på lägenheten. Oxså käka vi tacos och drack lite, tacos e så otroligt god och enkel mat.
Sen när jag vakna på måndagsmorgonen kände jag mig helt död rent ut sagt, har kännt väldigt länge att de har varit något på gång. Har varit trött och sånt, så jag blev hemma i måndags och i tidags så nu känner man sig lite bättre även om det fortfarande känns som om de ligger där och lurar. 

Hörde en låt på The Voice igår förresten tyckte den var asbra! men har ingen aning vem som sjunger den lr vad den heter, asstörande men men kommer förhoppningsvis på det snart....ja ja nu ska jag sova! känner mig skapligt trött :) 



- Sandra -  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback