Tiden går för snabbt

Jaha nu har de gått en till vecka tiden bara rinner iväg  det är helt sjukt! I måndags vakna jag och mådde piss rent ut sagt så jag blev hemma och tisdags, det är ju så otroligt tråkigt och vara sjuk suck....men på ons var de back to work kom en ny tjej Jessica som ska jobba ganska mycket där så jag fick lära henne stänga och så. Hon verkar duktig så de kommer nog bli skitbra :) torsdags kolla jag lite stan och träffa Linda och bytte julklappar  ha ha ja ja bättre sent än aldrig sen träffa vi hennes kompis oxså, sen träffa man grannen Ida på bussen oxså mycket trevligt!
torsdag trodde jag att jag skulle stänga men icke sluta halv fyra och var assugen på utgång och det blev det oxså med Charlotte och vi hamna på People vi hade tänkt BJ men lata som vi e blev de iaf People och det blev riktigt bra kväll träffa en del folk och riktigt bra drag var de och mycket folk, drog strax före tre cykla hem och däcka typ ha ha. På lördagen sov jag till halv tre och gjorde inte så mycket mer .....på söndagen kom mormor och morfar och hälsa på en snabbis, sen blev det bara slapp. Känner mig fruktansvärt seg förtillfället, vill ha vår nu!




142756-92






- Sandra -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback