Fullspäckad tisdag


Börja jobba halv tio idag, var jättelugnt idag inte alls mycket och göra så det var riktigt skönt . Slutade vid två och då träffade jag Sofie, först gick vi lite på stan hitta en asnygg skjorta på carlings men den kosta 399 kr, har faktiskt letat efter en sån och perfekt satt den oxså. Men de är ganska mycket pengar för en skjorta, så jag får se hur de blir. Köpte iaf ett par skor på Din sko, vita men klack så de känns skitskönt och ha hittat ett par fina skor för mina ankfötter :) just ja! vi käka ju oxså,  på Unico kycklingspett, bakad potatis och tzatsiki riktigt gott. Sen begav jag mig till Sockra för att kolla in lite hårförlängningar, får se hur de blir har inte riktigt bestämmt mig än men jag tror jag vet vad det lutar åt iaf. Efter de var de bara hem och byta om och sticka iväg på träningen och precis när jag skulle åka dit så kom T hem WIE :) var ritktigt jobbigt idag, men kul som fasen! sen hem och äta lite och Desperate housewifes, bästa serien någonsin. Så nu e jag jättetrött.


Nickelback - Rockstar   Bra låt!



- Sandra -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback