Lugn dag



Imorse åkte T iväg till sthlm på utbildning med jobbet, så han kommer hem tis kväll. Shit saknar honom redan aja ...Lugnt på jobbet idag, väldigt skönt måste jag säga efter förra veckan som var helt galen! Däremot dom jag jobba med verka ju helt knasiga idag till det bra sättet alltså, men då går iaf dagen snabbare. Blev jäkligt mycket engelska idag, skitmånga turister. Men de e väl bra att man tränar på den antar jag.  Idag gick dagen som tur väldigt snabbt, annars brukar måndagar vara såå dryga.  Annars hände de inte så mycket, förutom att de känns som jag fått en "stalker" efter mig, känns lite jobbigt. Men det går förhoppningsvis över snart hoppas jag. 
Ne nu måste jag sova, själv oxså .... suck aja ja de får funka han kommer ju hem imorrn så :) 



 - Sandra -
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback