Mondays sucks!


Idag vakna jag och mina ögon känns fortfarande konstiga, småsvullna, torra hoppas de går över snart. Var ju inte spec varmt idag alltså :( fast de gjorde inte så mycket eftersom jag jobba sent då e de bättre om de e lite dåligare väder. Var jättelugnt idag, hände typ inget roligt på jobbet idag bara att vi stängde lite tidigare än vad vi brukar, men bara för brist på kunder. Men de e alltid nice och komma hem lite tidigare! gjorde inte nåt spec när jag kom hem heller, måndagar är ganska värdelösa faktiskt. Lr jo en som jobbar på mitt jobb som jag tycker är väldigt störrande ibland ska sluta, typ redan på fre he he lite skönt faktiskt :)


Slutar tidigt tis, tors och fre den här veckan ska bli sjukt skönt och få lite gjort oxså :)


Såg btw på Aftonbladet.se ett klipp där en BÄVER attackerar ett barn, trodde inte bävrar var så fientliga, men den där var de iaf. Såg lite roligt ut bara :P


Ne nu e dags och sova!





- Sandra -





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback