No air



I tisdags var det en kort dag sluta vid två, gick en snabb tur på stan. Åkte sen hem och slappa lite, sen var de dags för träningen. Var riktigt jobbigt men kul, känns så sjukt skönt efter man tränat ,  ska försöka träna lite mer mår så mycket bättre av det. Sen var jag helt slut, men på ett skönt sätt. Kolla på Desperate Housewifes oxså så sjukt bra serie det är, händer grejer hela tiden. Idag jobba jag sent, ganska drygt jättelite och göra. Klanta mig lite oxså ha ha, jag dukade av ett bord så var det vin kvar i glasen så jag hällde ut det i tallriken så kommer det en tant "vad gör du med vårat vin?" just i det ögonblicket såg jag en liten väska vid platsen. Fan liksom dom hade bara gått iväg och hämta sallad,  ja ja dom fick nytt iaf...ha ha sen kolla jag bara lite på tv och slappa och mös med T :)





Jordin Sparks Ft. Chris Brown - No air
            
http://www.youtube.com/watch?v=Icv6DgZ-9O4






- Sandra -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback