Vad hände i veckan egentligen?

Tänkte skriva vad som hänt den senaste veckan men jag har glömt jättemycket, så de kan ju inte varit så jätteviktigt.

 I fredags så kom charlotte över på kvällen och kolla på tv och hockey VM, det var rikitigt kul bara slappa och babbla av sig.  I lördags var det typ bara städning, hade ganska tråkigt eftersom T jobbar typ  varje helg :( så jag bakade faktiskt lite, jäkligt satsigt av tycker jag :) sen blev det förfest här, med Charlotte, Sanna, Linn, Jonas,  Sofie och Lotta. Vi körde ölspelet, tycker det är sjukt kul blir alltid så full av det oxså ha ha. Sen var det Platina som gällde ASMYCKET  folk där redan när vi kom. Jättebra stämmning och musik, träffa en hel del bekanta oxså, alltid lika kul :) så det var en rikigt bra kväll! I söndags gjorde jag ingenting, tror jag ...

På tisdagen jobba jag till två, sen hade jag hoppats på att jag skulle träna men min morfar fyllde år så åkte dit. Trodde vi skulle ta det i helgen som kommer men de skulle vi tydligen inte. Så ist för träning blev det tårta, suck ....
 
Idag kom lönen WIEE! mer än vanligt oxså :) inte så mycket och göra ändå för löningsdag, jobba med Rebaz han e så sjukt rolig och jobba med, hoppas han kommer tillbax och jobbar mer :)

Lite sugen på utgång med alldeles för trött för de, så nu ha jag bara slappat så skönt det är ibland spec på fredagar! 

Såg att där D12 låg ska det öppna nåt nytt nu queens nånting tror jag det heter, öppnar på fre....man kanske borde kolla in stället iaf även fast jag aldrig har gillat dom där lokalerna.



- Sandra -







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback