With U



Få se nu i onsdags jobba jag sent, hände inte så mycket. I tisdags så jobba jag till två skulle träffa Jessica men det gick ju sådär med de ha ha :P mamma var i stan med nicke (katt) han hade gjort illa sig mitt på huvudet, så han såg ut som en monsterkatt faktiskt så dom var till ultuna och fixa lite. Så åkte jag med ut till Jumkil, var ju så sjukt varmt så de blev lite solande och ännu mindre övningskörning tyvärr var ju därför jag åkte dit liksom, men de blev lite iaf :) sen åkte vi till Lidl och handla en del.

Sen sent på kvällen fick jag så sjukt ont i magen, shit vad ont det gjorde ...hade ont hela natten blev skitlite sömn oxså sen när jag vakna hade jag fortfarande skitont, så jag sjukanmälde mig skulle ha jobbat 12- 20 men kände att jag aldrig skulla palla de. Blev som tur mycket bättre på eftermiddagen, sen var  det helt borta som tur var. Fick för mig att jag måste hitta på nåt, T skulle bort oxså. Så sandra och charlotte kom över ett tag tänkte gå ut och ta de lite lungt, men så blev de ju inte riktigt. Sandra skrev upp oss på listan på people så vi drog ner till tolv nånting, men de va rju ingen höjdare alltså. Skit lite folk, dåligt drag och snittåldern var väl 16 år. Var kvar ett tag men drog strax innan två. Förfesten var skitkul satt ute på balkongen nästan hela tiden och roa oss åt ekorresex ha  ha (internskämt) ha ha men utgången var väl så där.  Men då kan det ju bara bli bättre nästa gång antar jag :) 

Lördagen sov vi ut, asskönt fixa lite här hemma. Sen på kvällen åkte jag och T ner till stan och käka kinabuffe och gick på bio, vi såg Ironman den var ganska bra faktiskt. Sen traska vi hem var fortfarnade jättevarmt vid halv tolv, så skönt :) söndag vakna jag JÄTTE trött fatta ingenting, hade sovit länge. Men kände mig helt död desutom var mina ögon jättesvullna ha ha, hoppas det känns bättre när jag vaknar imorrn. Gjorde inget större av värde på söndagen, slappa bara :) nee nu måste jag sova så jag är pigg imorrn! 


- Sandra - 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, mjaa det gick ju som det gick i fredags, hade varit så mycket bättre att bara suttit någonstans och snacka. Får komma ihåg de tills nästa gång :)

2008-05-12 @ 13:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback