Café 018



Igår kom mamma hit igen hjälpte henne med lite tekniska saker så att säga, vi åkte en snabbis till arken zoo och willys oxså. Efter det drog jag ner till stan och mötte upp Sanna för en fika, precis när jag träffa henne så ringer Linn. Tydligen så hade hennes mobil krångla dom senaste dagarna, men de var så roligt att hon ringde precis då typ sjätte sinne lr nåt. Så hon joina oxså, det blev cafe 018, tycker det är riktigt mysigt där, varmt, snygg inredning och trevlig personal :) efter två tim kände vi att de räckte, hängde med Linn för hon hade lite grejer som hon skulle lämna, bla ett paket! :) knasfian har köpt paket till mig och T för att T hjälper henne med datorn typ. Inte ofta man får paket bara sådär, det var massa kattleksaker och godis! TACK så jättemycket för sakerna Linn. Pontus tyckte jättemycket om allting :D Sen när jag kom hem tog jag ett riktigt lång bad, så skönt.


- Sandra -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback