Finns det inga snygga vinterjackor i Uppsala?


Idag jobbade jag igen, idag var det frågelådan som gällde. Det var 800 12åringar som fick ställa frågor till en bunt forskare, jag fick lära mig lite jag med. Sen gick jag faktiskt hem det tog sin lilla tid med tanke på skoval och en massa is, men det var riktigt fint väder så det var skönt. Fixa lite hemma sen drog jag ner till stan igen med Linn och kolla in vinterjackor, jag hitta typ ingenting. Linn däremot hitta en riktigt nice jacka. Jag hitta en jättefin tubklänning på holmlunds, svart och vit med rosett i bak. Kanske blir den på tis, får se de e ju inte riktigt rätt årstid men ändå. Sen efter stan så hämta jag lite grejer hos Linn och då äntligen fick jag träffa den omtalade Martin, så de var kul :)

- Sandra -

Kommentarer
Postat av: Linn

Hehe! Riktigt kap den där jackan..& Martin me ;)har du köpt klänningen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback