Halloween



I fredags jobbade jag på kvällen, det var jazzkonsert. Det var väl helt ok det svängde ju men inte riktigt min typ av musik måste jag säga. Jobbade med en tjej som annars brukar jobba i cafet där, Maja skitschysst tjej. I lördags så var det dags för halloween festen hos Sandra och Danne, var en riktigt trevlig kväll. Med dricka, massa prat och lite singstar. Var lite sugen på och gå ut men det var de inte så många som var så stannade kvar där ist. Men riktigt kul var de :)  Tack alla för en bra kväll! Idag kom morsan hit och jag hjälpte henne med lite grejer, blev en snabbis till Willys oxså. Har blivit lite förkyld oxså kan vara T ♥som smittat mig kanske, stackarn gått förkyld fram och tillbaka jättelänge nu :( ne nu blir de tacos :D bye så länge!


- Sandra -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback