Nation för första gången



I torsdags blev det en långfika med Charlotte och Sandra, konstigt hur tiden går så snabbt när man fikar. Satt på coffehouse by George i dryga tre tim, men de var riktigt trevligt. Fixa lite småsaker på stan samtidigt. I fredags var de äntligen dags för första gången på nation för mig. Börja med en förfest hemma hos mig med sandra, sanna, maria och jag sen drog vi ner till stan närmare bestämt till Värmlands. Gilla musiken riktigt mycket där, det var ju stort oxså så de var ju skönt. Med tanke på priserna blev de många shotar som intogs under kvällen. Tyvärr blev maria utkastad och jag nästan oxså på grund av dans på högatalare. Hon hade ju inte druckit mycket heller, vakten var dessutom skitstörig, så det var väldigt synd men men ....kvällen slutade vid halv två ungefär. Men de blev en riktigt bra kväll, tycker jag. Idag har jag inte gjort mycket alls åkte till Willys köpte farsdags lotter till morfar, träffade Sandra. L som jobbar där i kassan, kul och se henne. Tog de bara lugnt på kvällen med T, Sanna svängde förbi och hämtade sitt vin, hon körde med utgång idag oxså. Om man ändå orkade de :P


- Sandra -
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback