Nytt jobb!


Herregud vilket väder det varit, tur att man slipper ut i det iaf. Skulle bli bättre imorrn som de lät. Som jag nämnde tidigare så provjobba jag förra veckan idag ringde hon och sa att jag fick jobbet. Jobbet som det handlar om är på nya Barista på Gränby centrum. Ska börja på torsdag, det känns bra ett jobb tillsvidare iaf. Vi får se hur de går om de e kul och så :) på universitet blir lite lägsäsong nu så de blir nog inte så mycket jobb där i framtiden, det är därför jag måste ha nåt till jobb med mer timmar nu. Men jag kommer ju försöka fortsätta på univeristet även fast det kanske kommer bli lite klurigt och få tiderna och passa kankse,  men det visar sig!  De känns ju riktigt kul och vara med från början och starta upp nåt, chefen verkar schysst oxså så de e bra. Det var väl det som var dagens höjdpunkt antar jag. Annars idag har jag bara tvättat typ, tråkigt med de måste väl göras antar jag. Jag och T ♥ prata lite om vad som händer i framtiden oxså så det vi kom fram till var att vi ska börja spara till en resa och sen blir det en playstation 3, stora grejer som vi bestämmt lr hur :D

- Sandra -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback