Snart kommer lönen!



Jaha vad har hänt nu då,i onsdags så åkte jag och mamma till Pc-city och fixa mobilt bredband till henne. Hon har ju köpt min laptop. Så jag ska bara köpa en processor, så får jag en riktigt bra dator :) I fredags jobbade jag på proffesorsinstallationen det var ju ganska pampigt kan man säga, men det var kul och se. Hjälpte till i garderoben efter blev lite förvirring ett tag där ha ha. Sen på kvällen blev det en utgång till BJ, jag Linn och Sanna. En riktigt bra kväll blev de, lyckades få en drink för 60kr sen hur mycket sprit det var i den e ju en annan fråga ha ha
 I lördags kom Ek över vi snacka om lite allt möjligt och åt lite snacks. I måndags tog jag och T lugnt och hade lite myskväll oxså. Idag provjobbade jag på ett ställe, det var ganska kul så mycket och ta in bara. Får se hur de blir med det jobbet, men jag tror det gick bra iaf, dom skulle höra av sig på mån. Just nu e jag skittrött sov jättedåligt inatt, så jag ska nog lägga mig tidigt idag. Längtar efter lönen nu alltså, nu e de bara en vecka kvar, Wiiie :D



- Sandra -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback