Snö :D


Wiie i natt snöade de riktigt mycket, jag tycker det är jättemysigt med snö. Det är mycket bättre än regn och dessutom så blir det mycket ljusare ute. Det enda negativa är väl kanske att jag borde köpt en ny vinterjacka innan, men det ska väl hinnas med det med. Idag tog jag bussen ut till mamma hjälpte henne med lite dataproblem och gjorde lite slingor på henne. Nu ikväll har jag fixat med min nya dator fört över massa filer och fixat inställningar, känns så skönt och ha en ny dator. Tack älskling ♥ som ni märkt så har de faktikst inte blivit någon utgång denna helg. Vi alla kände att de skulle vara skönt med en lugn helg för en gångs skull, sen höll inte riktigt budgeten heller så :P men nästa helg då jäklar!

- Sandra -  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback