Kids


Idag städa jag lite sen kom Emelie över på en fika var verkligen jättelänge sen jag träffade henne. Så de var riktigt kul,  så vi prata om massa gammalt och nytt. Sen svängde jag över till Linn för ännu en fika he he Sanna var oxså självklart där. Blev en massa prat och lite tv, mycket nice. Får se vad som hände rtill helgen inget spikat bara lite halvlösa planer så vi får se om de blir nå festande lr inte. Skulle ju kanske vara bra med en vit helg, det var ju ett tag sen nu alltså. Fan man låter ju  som värsta alkisen ju ha ha

Nånting som jag och Emelie prata en del om är att väldigt många har skaffat/ ska skaffa barn vid väldigt tidig ålder. Många i min närhet och i hennes har gått och blivit föräldrar på senaste tiden. Känns som om åldern bara sjunker hela tiden. Det är ju såklart allas egna val när dom väljer att skaffa barn, men sj känner jag inte alls redo för något barn på ett bra tag. Jag vill resa massor först, plugga, få en bra utbildning och ett bra jobb. Sen så kanske jag börjar tänka barn. 


- Sandra -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback