20års fest!

I fredags så var de dags för jobb igen, stängning igen. De gick väl ok antar jag inga dryga kunder iaf som skulle fika fem i åtta. Linn kom förbi och fika och hjälpte mig lite, så snällt :)  sen blev de en lugn kväll med T båda var trötta så vi la oss ganska tidigt. I lördags så hämta jag mitt paket från halens, en top och en tunika. Blev så glad båda passade, blev skitnöjd :) kom undan billigt oxså!  har ju fått mitt armband från Angela Gothborn oxså, det passa oxså dessutom hade om skicka med ett till armband som present :D sen på kvällen var de äntligen dags för sandras 20års kalas, var runt 20 pers kanske och det böjds på snittar, snacks och strippshow ha ha. Det var väldigt vågat måste jag säga och sandra såg nöjd ut  ha ha :P var riktigt nice där, sen blev de bamsetaxi ner till platina. Var inte så mycket folk när vi kom men de ändradets snart! var rikigt kul, men tappa  bort folk hela tiden som vanligt ...hamna i vipen ett tag med salle och Sonja oxså! Sen vid halv tre så tyckte jag och linn att de räckte, tog en taxi hem och somna direkt när man kom hem! I dag har jag inte gjort nånting, bara kolla på tv typ och ju så otroligt seg oxså men de e ju sön oxså så de e väl ok antar jag!









- Sandra -







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback