Jag ska på konsert med Tina Turner he he


Hade inte planerat och handla så mycket på marknaden, men de blev en del ändå. Köpte en väska, 14 par strumpor, en navelpiercing, ett par leggnings och cokosbollar! lyckades pruta på både leggningens och piercingen så de var nice :)

T tog med mat från Mcdonken, inte så ofta man äter mat därifrån men de e gott ibland. Men de var helt värdelöst, jag brukar gilla deras burgare med kycklingen men den var slut och milkshaken oxså! jag som inte e så förtjust i läsk men men ...de sjukaste var att pommesen var bara fyllda till hälften, knappt de! Skitdåligt ju, tummen ner för donken i stenhagen! men mätt blev jag ändå och nu häller jag på och tvättar kl tio på kvällen e ju ledig imorrn så de e väl bara och passa på antar jag!

JUST JA! För en timme sen så bokade mamma och jag biljetter till TINA TURNER he he jag har väl inte så jättestor koll på henne men mamma ville jättegärna gå och hon bjuder mig så, why not liksom? man tackar väl inte nej till komsert heller! :D




- Sandra -





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback