Tiden räcker inte riktigt till ibland



Vilken träningsvärk man har haft dom senaste dagarna då, sen onsdags passet. Igår börja de väl släppa som tur e.  Har jobbat för fullt nu sjätte dagen i rad imorrn, men sen blir jag ledig i två dagar iaf. I fredags skulle dom på jobbet ut för lite after work, ville så gärna men jag orkade verkligen. Ni vet när de bara känns stop liksom. Så de blev en lugn fredag för min del. Lördagen var helt galen såå mycket folk, kö hela tiden och fullsatt i serveringen! men vi hade förberett bra så de gick bra, så vi bara sålde och sålde. Sen på kvällen var de dags för utgång, förfest at sannas place mycket nice. Mycket folk ute många man kände oxså, alltid kul. Drog vid två med Linnea då var de nog för våran del, somna på en gång när jag kom hem! var lugnt på söndagen så de var skönt. Idag hämta jag biljetterna till Tina he he ska bli intressant och se. Mamma hälsa på på jobbet idag oxså alltid kul med besök, var ju så lite och göra oxså så de var bra. Sen har de väl inte hänt så mycket mer, så många som vill träffa men inte rikigt hinner med nån gång. Känns lite dumt, måste styra upp det snarast!


- Sandra -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback